Followers

Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum..erm, dah lama betul aku tak update pape N3 kan,bukan tak ada benda yang nak dikongsi tapi mood nak mengupdate tu macam terbang entah kemana tapi hari ni semangat tu datang kembali..heheh






Rasa-rasanya tak terlambat kot nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada semua ibu-ibu di seluruh dunia ni dan teristimewa kepada ibuku SAPIAH BINTI LANJONG,dan tak lupa jugak kepada kakak-kakak ku yang telah pon menjadi ibu kepada anak-anak mereka dan termasuk anak buah sekali lah kan..huhuhu..Semalam barulah aku berkesempatan menyambut bersama-sama keluarga ku cuma kakngah ku sahaja yang tidak dapat menghadirkan diri.


Tak ada buat apa-apa sangat cuma potong kek dan makan-makan sikit,jadilah sebagai perhargaan aku kepada emak ku dan tanda terima kasih banyak-banyak kepada beliau.Lepas tu kan yang paling menyentuh perasaan emak ku adalah..jeng..jeng..jeng..kek nya aku telah membuat dengan semdiri..yahooooo..walaupon tak secantik mereka-mereka yang hebat dalam bidang bakery tapi alhamdulilah aku berjaya jugak membuatnya..hehehe..







Akhir kata dari ilaprettykitchen Selamat Hari Ibu sekali lagi..sesungguhnya telah banyak pergorbanan yang telah dilalui kepada mereka-mereka yang bergelar ibu dan mereka-mereka sememangnya tersangat lah hebat.




amik sepotong..



No comments:

Post a Comment