Followers

Monday, May 21, 2012

Cara membuat Apam Lady Bird

Assalamualaikum..malam ni tiba2 terasa rajin ingin berkongsi ilmu yang aku perolehi untuk dikongsikan bersama-sama..tapi biasa2 jelah kita ni taklah teror mana pon kan..hehe..ok ak nak kongsikan macam mana nak buat apam ladybird..tak apalah kalau ketinggalan zaman pon yang penting aku nak berkongsi jugak..hehe


Masih ingat lagi masa mula-mula aku nak membuat apam polkadot ni,mau 3 hingga 4 kali lah jugak aku mencuba tapi tak jugak berjaya,last2 aku ada jumpa satu resepi tapi cara dia sahaja aku ubah dan alhamdullilah akhirnya menjadi..jadi kalau nak tengok resepi boleh klik disini dan aku sertakan sekali untuk membuat apam polkadot yang comei macam saya..hahah..sila jangan muntah ye..




diatas aku ada sertakan cara2nya sekali ye..


ini hasil tempahan..

okey itu sahaja lah apa yang mampu aku kongsi kan disini ye..harap2 kepada mereka yang tak berapa nak tau tu boleh lah jenguk2 disini ye..kalau ada salah dah silap tu harap2 diberitahu ye...daaa..

n/k: Buah cempedak diluar pagar,ambil galah tolong jolokkan saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan ye..

No comments:

Post a Comment