Followers

Thursday, April 26, 2012

Carot cake

Assalamualaikumm..bersiaran lagi untuk n3 kali kedua pada minggu ini..fuhh..skema betul ayat aku kan..hehe..Ha..baru aku ingat,mula nak ucapkan kepada kak ita masam manis diatas  usaha beliau yang selama ini tidak jemu-jemu berkongsi pengalaman,cerita dan terutamanya resepi-resepi yang memang menarik perhatian kepada sesiapa yang melihatnya sehingga menarik penulis majalah saji untuk mengeluarkan kisah beliau didapur masam manis dan semestinya aku telah membelinya satu..huhu


Ok kembali kepada yang asal,pada minngu lepas aku telah mencuba satu resepi carot cake dari blog raihanavanilla seorang bakal doktor tidak lama lagi..huhu..disebabkan cheese didalam peti ais dah dok bagus je dalam tu jadi aku memikirkan apasalahnya mencuba kan..rupa-rupanya sungguh sedap kek karot ni,sebelum ni memang tak terniat langsung untuk aku mencubanya..hahah..sekali dah buat memang dah jatuh hatii..adosss..






No comments:

Post a Comment