Followers

Wednesday, April 4, 2012

Apam belang atau kek??

Assalamualaikum dan selamat malam..


sodihhhhh ye aqeef..hehe..




Ok untuk N3 kali ni macam ada mood plak kan..hehehe,tiba-tiba je mood tu datang tau.Untuk minum petang tadi aku telah membuat apam belang dari halaman umah kak ita yang memang sangat aku kagumi..huhu..ingat lagi masa mula-mula terjumpa blok kak ita ni,masuk je terus aku berkata 'fuyooooo..hebat gila akak ni,semua benda dia pandai buat' dan sampai sekarang kalau ada masa terluang je wajib untuk aku jenguk2 blok kak ita tu..hehehe..


Jadi siang tadi aku telah mencuba satu resepi apam yang bertajuk apam belang tapiiiiiiiiiiii...bila dah siap tu macam ada rasa kek pulak..hehehe..takpelah 2 dalam 1 lah jadinya kan..senang tak payah nak buat asing-asing..hahaha




Kalau dah mencuba 2 memang korang akan rasa kompuis..eh2 ni kek ke apam??hahah..pape pon makan jelah ye..


hehe..saya nak lah acuuuuu..
tu dia anak bauh aku yang menjadi model apam hasil tangan aku a.k.a acu..heheh..ajar sekali je tu tapi kemain posing nya..hheheh..



No comments:

Post a Comment