Followers

Monday, March 19, 2012

Strawberry coklat cake

Assalamualaikum dan selamat pagi..


Erm..sebenarnya tak tau nak cakap apa dan nak berceloteh apa,macam otak aku jadi blur sekejap diatas msalah2 yang entah bila akan selesai..Jadi tak nak bercakap yang lebih kepada merapu baik aku terus kan pada agenda seterusnya sahaja.Jumaat lepas aku telah membuat sebiji kek coklat dan vanila bersama-sama strawbery,alhamdullilah menjadi jugak ketu..sebab yelah dah lama aku tak mengasah tangan dan jari jemari aku ni untuk membuat kek dan seterusnya nak menghiaskan kek itu..tapi disebabkan keinginan aku nak membuat sebiji kek akhirnya berjaya..huhuh


Aku punya deko pon simple-simple je,yelah bukan nye pro sangat pon kan..kemahiran tu tak berapa nak ada lagi..heeh..so buat mana yang mampu jelah kan..kan..




makan sepotong ye..huhuhu..



No comments:

Post a Comment