Followers

Monday, March 19, 2012

Oder : En.oren dan Cik Kuning

Assalamualaikum..


Ermm..macam pelik tak tajuk yang aku letak untuk kali ni??hehehe..kalau ada rasa pelik tu bukan nya apa,aku saja je bagi nampak berlainan sikit barulah rasa best kan tak lah nampak macam asik-asik tajuk cupcake tapi blog aku ni memang berkenaan cupcake pon..hahahah..


Tadi aku baru je selesai membuat tempahan cupcake,fuhh..nasib baik dah buat cake nya sehari sebelum kalau tak lama lah aku duduk depan oven tu kan..hihih..cuma bila masa nak menghiaskan tu je otak aku boleh tiba-tiba hilang idea sampaikan kak long aku pon tegur..huhu..pape pon aku dapat jugak menghabiskan nye..





sekian berakhir sudah bebelan saya pada hari ini..daaa..sebelum tu selamat malam dan mimpi yang baik2 ok..



2 comments:

  1. boley mkn ker tu?? hihi

    jom tambah ilmu sikit..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

    ReplyDelete