Followers

Friday, September 30, 2011

triffles

Assalamualaikum..

Selamat petang semua...ermm..mesti dah makan kan,tadi kat opis aku ada buat mesyuarat seksyen dan tadi jugak aku telah merasai kek red velvet,sebenarnya dah tau lama kek ni cuma tak berapa nak berani buat..huhuhuh..tapi disebabkan aku telah merasai keenakanya dengan ini aku pasti mencuba..kahkahka..ayat skema..

Hari selasa lepas aku buat triffles saje je nak memenuhi kehendak tekak aku ni ha..ala yang bawah dia kek lepas tu ada kastard dan jely..sedap jugak rasanya boleh lah tahan..ni gambar yang aku buat hari tu..




 
tadaaa..hasilnya..mengancam tak bila tengok warna merah tu..hahaha..yang atas sekali tu aku letak buah laici..kalau ikutkan kena letak buah campur tapi kat kedai tak adalah plak jadi belasah lah pkai buah apa pon ikut selera masing-masing lah kan..

No comments:

Post a Comment