Followers

Monday, August 8, 2011

Strawberry cupcake : ELMO

Assalamualaikum kepada semua umat islam seluruh malaysia..orait hari ni dah masuk hari ke-8 kita menyambut bulan ramadhan dan alhamdullilah kita masih diberi rezeki oleh allh unutuk bersahur dan berbuka,bukan apa semalam aku tengok tv3 rancangan singgah sahur,rasa menyayat hati bila tgk warga2 tua yang nampak sihat tido dekat tepi-tepi jalan seperti dataran merdera,masjid negara dan lain-lain.Ada satu kisah  pakcik ni,dia dulu askar dan ada anak-anak yang dah besar dan sudah bekerluarga tapi pakcik tu cakap memang anak-anak sayang dia tapi menantu?ermm..sedih plak aku tgk,sanggup dibiarkan orang tua tu tido tepi jalan..agaknya menantu dan anak-anak dia tak pikir kot satu hari nanti diorang akan merasa hari tua dan kalau anak-anak mereka buat macam 2 plak apa perasaan diorankan..ermm..manusia sekarang ni susah lah nak dijangka kan..ok lah habis dah iklan tadi..heheh..

Hari ni macam panjang plak entry aku kan..hehe..semalam aku buat cupcake yang di tempah oleh abg mie untuk hari lahir anak nya yang ke berapa aku tak tau sebab dia tak cakap..hehe..jadi permintaan nya strawberry yang bertema kartoon elmo..hehe..

mulut 2 aku sumbat ngn biskut oreo je..hehe






p/s:berakhir lah sudah siaran kita untuk hari ni ye..heheh..sekarang ni aku tengah siap kan tempahan untuk kuih raya pulak..daa.. 

No comments:

Post a Comment