Followers

Tuesday, August 23, 2011

Minggu mengkukis..

Assalamualaikum..apa khbar semua?sihat ke?haa..kejap tak kejap lagi beberapa hari je lagi seluruh umat islam akan menyambut kedatangan Aidilfitri kalau kat malaysia lagi 6 hari je..bagi kakak2,mak2 dan adik semua mesti kelam kabut nak menyediakan persiapan untuk raya kan sama lah macam aku tahun ni agak tak cukup tangan sangat sebab buat kuih raya untuk orang tempahan alik2 baru ingt untuk rumah aku tak buat lagi..hahah..apa lagi memang pening pala lah dibuatnye..heheh..

Jadi semalam barulah aku start beroperasi buat kukis untuk rumah aku punya..heheh..untuk permulaan aku buat biskut oreo dari kak ita masam manis.Dekat blog kak ita ni memang lah bebanyk biskut nye,kalau ikut kan hati memang aku nak buat tapi disebabkan bekerja pada siang hari jadi kebatasan waktu pulak..hahah..

khas untuk Mr.Dia



Sebenarnya kalau ikutkan resepi betul-betul,kat atas biskut 2 ada taburan orea dan coklat putih tapi disebabkan coklat putih nye tak ada jadi aku tempek jelah dengan lope-lope 2,pon cantik jugak kan..hehe..masuk bakul angkat sendirilah nmpak nye..

Nanti kalau aku ada buat biskut lagi akan ku kongsi kan disini ye..daa..selamat berbuka..

No comments:

Post a Comment