Followers

Wednesday, July 20, 2011

Bulan puasa yang makin hampir

Assalamualikum semua..sedar tak sedar lagi beberapa hari atau minggu je semua umat islam akan menyambut kehadiran bulan Ramadhan..jadi aku rasa sekarang pon mesti dah ramai yang sibuk membuat persiapan untuk puasa dan raya.Mana nak tempah baju raya nya lagi-lagi kebanyakkan tukang jahit dah tutup untuk amik tempahan kan lagi masak nak pikir hantar kat mana kan..heheh..jadi aku pon mengambil peluang untuk mencari rezeki tambahan di bulan puasa ni..aku jual 2 jenis biskut iaitu biskut choclat tart dan biskut nestum..


 Untuk biskut nestum tu sorry lah aku tak berkesempatan nak amik gambar lah,ini pon dah last minit baru aku teringat gambar kuih tak ambil lagi..hehe..buat sekarang ni tempahan tu agak mengalkkan..alhamdullilah..pape pon dalam kegairahan kita nak sambut raya ni jangan lupa kan banyak2 beribat pada bulan puasa je ini semua untuk peringatan aku sendiri dan semua..ok lah nak sambung kerja..

No comments:

Post a Comment