Followers

Saturday, April 16, 2011

Cupcake ku yang Pertama

Assalamualaikum..huhu..sekarang hujan lebat gila kat umah aku dahlah tinggal sowang-sowang..nak tengok tv pon paham-paham jelah kalau astro time2 macam ni memang tak dapat siaranlah kan tp tak apa boleh layan internet..huhuh..


Ok..sekarang ni aku nak tunjuk kan cupcake hasil buatan aku yang pertama..huhu..macam tak percaya pon ada gak aku boleh buat kan..ada orang tanya mana aku belajar?aku belajar sendiri cari bahan sendiri kadang-kadang tu aku tengok dekat youtube cara-cara nak buat kek dan sebagainya dan dari situ lah aku mula belajar sikit-sikit tapi tak cukup dengan tu semua..aku ingt ada masa insyallah aku nak pergi kelas buat kek.Sekarang ni kan dah banyak orang buat macam tu..tahlah memang aku dah minat kan jadi apa-apa pon aku sanggup..heheh..dahlah tak nak banyak cerita korang tengok lah hasil cupcake aku tu ye..


taraa..hehe






tulah hasil2 nya yang aku buat..so mcm mana pendapat korang agak2 boleh tak aku buat??huhuh..

No comments:

Post a Comment